Helaas… - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Angela Kort - WaarBenJij.nu Helaas… - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Angela Kort - WaarBenJij.nu

Helaas…

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

17 Februari 2011 | Tanzania, Dodoma

Die nacht is het feit dat ik niet thuis ben voor het eerst vervelend. Ik word ziek. En dan wil je vooral in je eigen bed liggen. Maar goed dat is niet zo. Mijn maag draait hele snelle rondjes en knijpt krachtig samen, wat een rot gevoel. Ik zal jullie de details besparen.
’s Morgens moet ik toch echt toegeven dat werken geen optie is vandaag(woensdag). Gerard vraagt of hij Maria moet waarschuwen maar dat vind ik niet nodig het zal wel vanzelf overgaan. Toch klopt een paar uur later Maria op mijn deur, ze wil me toch even onderzoeken. Ze komt later terug, neemt wat bloed af en brengt medicijnen mee. Een tegen de kramp en een om te slapen. Nou dat heb ik geweten, ik ben als een blok in slaap gevallen. Iedereen is erg bezorgd en Gerard komt regelmatig even kijken hoe het gaat, erg lief! Ze willen allemaal zo graag dat ik wat ga eten maar ik moet er niet aan denken!! En degene die mij kennen weten dat het dan wel serieus is.
Uiteindelijk krijg ik er die avond wel wat toast ingepropt, de krampen beginnen opnieuw.
Vandaag (donderdag)wilde ik toch even naar de maternity om te kijken of het goed gaat met die kleine, maar nee ik moet maar rust houden, als er wat is dan hoor ik dat later wel. Ik hoor niets, ze zijn allemaal erg bezorgd en komen om de beurt kijken. Toch wil ik even naar buiten, ik heb mijn bed nu wel gezien en de bank is hier geen optie om lekker op te hangen. Dus ga ik nu even naar de computerkamer om te kijken of thuis alles goed is en om jullie bij te praten. Hopelijk morgen betere verhalen…
Tot snel
Angela

  • 17 Februari 2011 - 11:31

    Yo:

    Wat rot, hoop dat je je snel weer beter voelt.

    liefs
    Yo

  • 17 Februari 2011 - 11:42

    Mirjam:

    Beterschap hè....en niet zo eigenwijs. Luisteren naar de dokter daar!

  • 17 Februari 2011 - 11:42

    Mirjam:

    Beterschap hè....en niet zo eigenwijs. Luisteren naar de dokter daar!

  • 17 Februari 2011 - 12:00

    Sandra:

    He wat een ellende he,
    dat virus is ook overal!!!!
    snel opknappen hoor!
    liefs san

  • 17 Februari 2011 - 12:47

    Ans:

    Wat vervelend zeg om nu net ziek te worden , ik hoop dat je snel weer op krachten bent.
    Heb nog even sociale controle uitgeoefend in de Vuchtstraat afgelopen week , en alles was rustig hoor!! hahaha Groetjes Ans

  • 17 Februari 2011 - 12:56

    Joke Hol:

    Hoi Angela,
    Wat leuk om jouw verslagen te lezen.
    Jammer dat je ziek bent (geweest), ik hoop dat je weer snel op de been bent.
    Succes met al die kleine kindjes die zulke aanloopproblemen hebben. Dan is er denk ik
    voor jullie weer de confrontatie hoe luxe we het hier hebben.
    Nog een mooie tijd daar en doe Gerard de groeten!
    Joke Hol

  • 17 Februari 2011 - 13:48

    Broer Hans:

    hoi zusje, jammer dat je ziek bent, was die kip wel goed? ik hoop dat je snel weer beter wordt.
    Ik ben dinsdag uit de USA teruggekeerd, was een leuke werk/relax week samen met Felix, veel gelachen en leuke dingen gezien/gedaan.

    Nou, wordt maar snel beter, ik moet hier verder, het werk raakt het plafond. Ja wat wil je als je 1,5 week van huis bent. pffff, de jetlag zit er nog. gaap.

    tot snel, en pas goed op jezelf!

    Kus en knuffel van je broer

  • 17 Februari 2011 - 14:49

    Suze:

    Ha Angela, Beterschap met je darmprobleem het is daar vast heftiger dan hier (foute kip gegeten?) Je dilemma qua keuze's maken lijkt me heel erg moeilijk. Liefs Suze

  • 17 Februari 2011 - 15:02

    Daphne:

    hey mama oo wel minder! dat je nu beetje ziek bent. veel beterschap! misschien een beetje goed nieuws ik en timon hebben weer wat!
    tot snel
    *knuffel*
    Daphne

  • 17 Februari 2011 - 15:24

    Ineke:

    hoi Angela,
    dat lekkere patatje waar je naar uit keek hoeft voorlopig niet denk ik.
    maar weer snel opknappen zodat je weer naar je kleine mannetje kan.
    liefs Ineke.

  • 17 Februari 2011 - 15:47

    Conny:

    Wat is dat nou, kom jij om voor die kleine mannetjes te zorgen, lig je zelf ziek in bed.
    Ik denk toch die kip, die je ziek maakt. Zelf soortgelijke ervaring opgedaan in Vietnam.
    Ik weet dus hoe je je moet voelen en wens je veel beterschap.
    Gauw beter worden wn nog genieten want ik zie dat je over een week alweer deze kant op komt.

    Lief dat ze zo bezorgd zijn en geniet ook een beetje van deze aandacht. Op deze wijze kunnen ze een beetje wat terug doen voor jou.

    XXX conny

  • 17 Februari 2011 - 18:04

    Annemieke:

    Ohw, wat balen, snel weer opknappen!

  • 17 Februari 2011 - 20:47

    Brenda:

    Hé wat is dat nou, niet zelf ziek worden hoor!!! Laat je maar lekker vertroetelen en fijn dat ze daar met je meeleven.
    Beterschap en hoop snel te lezen dat je bent opgeknapt en hoe het met het "prematuurtje"gaat.
    Hou je taai..

  • 18 Februari 2011 - 08:52

    Yanka Piederiet:

    Hoi Angela,

    Ben je al een beetje beter? Ik hoop het voor je! Dus veel beterschap en hou je taai!
    Moest effe bijlezen en ik vind je verhalen erg mooi om te lezen!
    Heel veel succes de komende dagen.
    Groetjes Yanka

  • 18 Februari 2011 - 13:23

    Ineke:

    Hoi Angela, ik hoop dat je weer wat opknapt, is het een griepje op heb je iets verkeerds gegeten?

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Makiungu 2011

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2011

hello and goodbye

22 Februari 2011

Een anti climax

21 Februari 2011

Het grootste compliment

20 Februari 2011

Vooruitgang… stap voor stap.

18 Februari 2011

Spitsuur in de maternity
Angela

Habari uit Makiungu

Actief sinds 11 Maart 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 48327

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 02 April 2016

Makiungu 2016

12 September 2014 - 11 Oktober 2014

Makiungu 2014

30 Maart 2013 - 27 April 2013

Makiungu 2013

20 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Makiungu 2012

29 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Makiungu 2011

18 April 2009 - 10 Mei 2009

Makiungu

Landen bezocht: