Weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Angela Kort - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Angela Kort - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 Februari 2012 | Nederland, Breda

Lieve lezers van mijn blog.
Ik ben gisteren na een rustige vluht weer gezond en wel thuis aangekomen en heb vannacht heerlijk geslapen in mijn eigen bed.
Ik ben met name onder de indruk van ons prachtige huis, het warme water uit de kraan, een heerlijk broodje jonge kaas, mijn fantastische man en straks mijn lieve kinderen. Zoveel rijkdom kan een mens hebben. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en ik zie jullie binnenkort allemaal wel weer in levende lijve!
Assante Sane!
Liefs Angela

• 12 Februari 2012 - 18:39

Jacqueline Gutlich:

Lieve Angela,
    Welkom thuis in ons koude kikkerlandje.Ik heb met veel plezier,bewondering en soms met verbazing je berichten gelezen.Het is zoals je zegt,"wat zijn toch rijk".tot snel.
    liefs Jacqueline

• 12 Februari 2012 - 20:20

Charlie & Co:

Welkom thuis mam!!!
    dikkeknuffffff

• 13 Februari 2012 - 15:23

Ineke:

fijn te lezen dat je er weer bent en inderdaad je bent rijk als je dit allemaal mag meemaken
    tot gauw

• 14 Februari 2012 - 12:40

Irmgard:

Alweer een beetje bekomen van de reis, nu op naar het carnaval van het ene in het andere uiterste :)
    Tot gauw,

Gr Im

• 04 Maart 2012 - 18:10

Hans :

Hoi zusje,

Ik weet iet of je jouw blog nog leest, ik zit nu op het vliegveld van las Vegas te wachten totdat ik aan boord kan voor d evaluatie naar Chicago, daarna ( na een paar uurtjes wachten) door naar Amsterdam. Ik kom daar morgenvroeg aan om een uur of 10, dan snel met de trein naar huis naar mijn geliefden.. Haal lekker de kinderen uit school, Monique moet morgen stage lopen dus die zie ik pas aan het eind van de middag.. Ik zie je snel,

Dikke knuffel van je broertje