hello and goodbye - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Angela Kort - WaarBenJij.nu hello and goodbye - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Angela Kort - WaarBenJij.nu

hello and goodbye

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 Februari 2011 | Tanzania, Dodoma

Lieve mensen,
Ik heb het al eens eerder gezegd maar het is ongelooflijk leuk om jullie reacties te hebben mogen lezen. Bedankt voor jullie support!! Het heeft mij in ieder geval erg geholpen om van me af te schrijven. Het viel me door jullie reacties, steeds op dat ik echt in een andere wereld zit dan jullie en dat de verschillen enorm zijn.
Ik ben heel blij om weer naar huis te gaan want ik mis mijn eigen Holland toch wel, mijn liefste die me ontzettend veel support geeft, mijn kinderen, Nina natuurlijk waar ik gelukkig zaterdag al op mag passen, mijn familie! Mijn lieve vriendinnen en vrienden en natuurlijk ook mijn lieve collega's uit Rotterdam én uit Breda! Tsjonge ik ben een rijk mens dat is duidelijk.
Het afscheid nemen valt niet mee, iedereen is zo ontzettend lief, ik krijg cadeaus en veel warme woorden... en ik heb het al zo warm want het is hier toch wel 30 graden. Dat zal wel een overgang zijn vrijdag een verschil van 30?
We zien het wel. Morgen om 9.00 uur komt Pat Patten (piloot) ons halen en vliegen we naar Arusha. Daar ontmoeten we nog een van de MMM zusters en gaan shoppen!! Dan is het wachten tot 2.00 uur 's nachts, we vertrekken dan met de auto naar Kilimanjaro en om 6.00 uur vliegen we naar Nairobi. Om 8.15 uur zullen we met KLM terugkeren naar Amsterdam waar we rond 15.20 uur zullen aankomen. Lange reis dus. Maar het vooruitzicht van die twee sterke armen om me heen en dat liefste gezicht............... ik kan niet wachten!

Nogmaals iedereen bedankt en tot snel in het Bredaase of Rotterdamse. Effe een paar nachtjes werken en dan CARNAVAL natuurlijk! joehoe..... I am coming home.

Heel veel liefs
Angela

  • 23 Februari 2011 - 14:45

    Yolande:

    Een hele goeie reis, en tot snel.

    Yoxx

  • 23 Februari 2011 - 15:05

    Laurens:

    Angela & Gerard, een voorspoedige reis naar huis!

  • 23 Februari 2011 - 15:15

    Conny:

    Een voorspoedige vlucht en tot gauw!


  • 23 Februari 2011 - 15:16

    Robin:

    Het zal straks allemaal weer wat makkelijker communiceren zijn,

    bon voyage

  • 23 Februari 2011 - 16:50

    Irmgars Stolk:

    hele goede reis terug, kom veilig weer thuis,'We zien je maandag weer.
    Geniet je weekend.
    Gr Im

  • 23 Februari 2011 - 17:52

    Anne:

    Een hele goede en veilige reis naar huis. Zie je volgende week.
    liefs, Anne

  • 23 Februari 2011 - 18:37

    Sandra:

    hey, goede reis en veilig thuis.
    geniet van het weerzien!!!
    Tot volgende week!!
    xxsan

  • 23 Februari 2011 - 19:52

    Charlie:

    hey mammie,
    nou het verschil zal geen 30 graden zijn, maar wel groot. ;-)
    Lief dat je zo' n lief afscheid krijgt!
    Ik hoorde idd dat je zaterdag al weer op onze kleine meid gaat passen.
    Is dat nog niet te zwaar? Je zult wel moe zijn van de grote reis naar huis.
    In ieder geval wens ik je een hele goede reis terug naar ons Breda! Eej kulleke! ;-)
    Dikke knuff, en tot snel, xxxxxxxxxxxxxxxx je oudste dochter

  • 23 Februari 2011 - 20:56

    Elma:

    Goede reis!

  • 23 Februari 2011 - 21:40

    Annemieke:

    Goede reis terug en tot snel op de afdeling!

    Liefs!

  • 24 Februari 2011 - 00:33

    Mirjam:

    Goeie reis!

  • 24 Februari 2011 - 17:37

    Yolanda Van Halderen:

    lieve angela

    Heb net je verhaal gelezen.
    Wat heb je veel meegemaakt. Van vreugde tot aan verdriet.
    Heeft denk ik allemaal wel heel veel impact op je gehad.

    Zal weer even wennen zijn in het koude kikkerlandje straks.
    ik zie je binnenkort . goede reis en tot laterz

    dikke knuffel voor jou en een grote pluim voor je goede werk!!!!!!!
    yolanda

  • 28 Februari 2011 - 08:45

    Irma:

    Ha Angela,
    nu pas alle verhalen gelezen.....Wat heb jij veel meegemaakt echt niet te geloven. Wat voor ons eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is, is daar niet eens aanwezig...
    Echt knap werk verricht en als je ziet wat je dan toch bereikt hebt is toch fantastisch! Natuurlijk wil je altijd meer, maar dat gaat bij ons ook niet. Alle veranderingen hebben tijd nodig, ook bij ons!
    Goede terugreis (misschien ben je al thuis) en tot op het werk!
    Fijne carnaval!
    liefs irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Makiungu 2011

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2011

hello and goodbye

22 Februari 2011

Een anti climax

21 Februari 2011

Het grootste compliment

20 Februari 2011

Vooruitgang… stap voor stap.

18 Februari 2011

Spitsuur in de maternity
Angela

Habari uit Makiungu

Actief sinds 11 Maart 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 48377

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 02 April 2016

Makiungu 2016

12 September 2014 - 11 Oktober 2014

Makiungu 2014

30 Maart 2013 - 27 April 2013

Makiungu 2013

20 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Makiungu 2012

29 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Makiungu 2011

18 April 2009 - 10 Mei 2009

Makiungu

Landen bezocht: