hallo lieve allemaal - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Angela Kort - WaarBenJij.nu hallo lieve allemaal - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Angela Kort - WaarBenJij.nu

hallo lieve allemaal

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

26 April 2009 | Tanzania, Dodoma

het is erg leuk om te zien dat mijn verhalen door jullie worden gelezen. Bedankt voor de reacties. Dat doet me goed.
Vandaag zijn we naar het meer gewandeld, wat betekend dat we 2 en een half uur gelopen hebben......ppff. En dat met mijn beroerde conditie. De wereld ziet er nu anders uit invergelijking tot vorig jaar omdat de regentijd bijna voorbij is. Veel groener dus, mooi.

Het gaat goed met de kleine man in de couveuse Hij kan zich nu op temperatuur houden en wordt regelmatig gevoed met afgekolfde moedermelk.
Ik ben benieuwd of hij nu groeit, dat zie ik morgen wel. Ondanks mijn vrije weekend ben ik af en toe gaan kijken of het nog allemaal goed ging. De collega's zijn niet gewend aan de couveuse en ik geef dan nog even uitleg. Ik kwam een keer binnen toen het net de wisseling van de wacht was en ik zag hoe een van de verpleegkundigen uitleg gaf aan haar collega's iedereen hing aan haar lippen. Ik was apetrots om te zien dat het dus werkt. De couveuse staat nu ook op een veel strategischer plek dan eerst, dat helpt ook wel veel.

Nou lieve mensen allemaal een dikke knuffel en tot de volgende mail

Liefs

ps het lukt niet om de foto's te plaatsen de compu is erg traag ik probeer het later nog eens


  • 26 April 2009 - 16:08

    Conny:

    Lieve Angela,

    Wat een mooi kereltje en wat een ogen voor zo een kleine. Leuk dat jullie ook van de omgeving kunnen genieten ik dach dat het nogal afgelegen lag en dat jullie alleen bij het ziekenhuis bleven.

    Vandaag zondag heb ik net mijn tweede didigiridooles gehad, tja wist niet dat je zoveel spieren rondom je mond heb en die moet ik allemaal leren te beheersen, gevolg spierpijn in mijn wangen, ik wist niet dat dit kon, maar ik voel het echt. Als ik ooit in de toekomst erop kan spelen zal ik je wel wat laten horen, maar nu is het meer een stoomboot die vertrekt. Belangrijkste ik vind het wel erg leuk om te doen. Ook goed voor je conditie, wordt er gezegd.

    Voor nu laat ik het hierbij en kijk weer uit naar je volgende bericht.

    Veel liefs Conny

  • 26 April 2009 - 17:37

    Cathelijne:

    Hoi Angela,

    Je kent mij niet maar ik ben de dochter van Gerard. Had deze link van mijn moeder gekregen.
    Wat ontzettend leuk om jullie/jou belevenissen te lezen.
    Leuk dat je nu weer voor de tweede keer meegaat. Zo kan je zelf zien wat het effect van je vorige bezoek is geweest.

    Ik blijf je blog lezen....

    Groeten,
    Cathelijne van den Berg - van der Leij


  • 27 April 2009 - 08:36

    Hoi Angela:

    Wat een omgeving zeg waar je nu verblijft we hebben eens zitten googelen (earth)prachtig hoor , maar waar vindt je een hemelsnaam een supermarkt daar? Het regenseizoen is daar over maar is hier gisteren weer begonnen.hahaha.
    We duimen er hier voor dat het goed blijft gaan met die kleine.Je kan trots zijn.
    groetjes en liefs Ans Frijters

  • 27 April 2009 - 20:14

    Marieke:

    Hoi Angela,

    Leuk hoor om je verhalen te lezen, lekker genieten en tot gauw

  • 28 April 2009 - 14:26

    Rineke:

    Ha Angela,
    Wat leuk om je verhalen te lezen en de sfeer een beetje te proeven.
    En wat goed dat je nog tijd kunt vrijmaken om te schrijven. Nog een fijne tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Makiungu

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

laatste dag

04 Mei 2009

eerste reanimatietraining

01 Mei 2009

dag van (geen) arbeid

30 April 2009

de eerste mijpaal

28 April 2009

dinsdag
Angela

Habari uit Makiungu

Actief sinds 11 Maart 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 48400

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 02 April 2016

Makiungu 2016

12 September 2014 - 11 Oktober 2014

Makiungu 2014

30 Maart 2013 - 27 April 2013

Makiungu 2013

20 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Makiungu 2012

29 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Makiungu 2011

18 April 2009 - 10 Mei 2009

Makiungu

Landen bezocht: